رئیس فدراسیون جودو گفت: رودکی در مورد مصاحبه‌هایی که علیه من انجام داده، باید مسئولیت‌پذیر باشد.
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
آخوندزاده از طرف فدراسیون با رودکی صحبت نکرده است
رستگار: رودکی ۲ مصاحبه دروغین انجام داده و باید مسئولیتش را بپذیرد

رئیس فدراسیون جودو گفت: رودکی در مورد مصاحبه‌هایی که علیه من انجام داده، باید مسئولیت‌پذیر باشد.

خبرگزاری فارس: رستگار: رودکی ۲ مصاحبه دروغین انجام داده و باید مسئولیتش را بپذیرد

محمدعلی رستگار ، در مورد بازگشت محمدرضا رودکی به تیم ملی جودو، اظهار داشت:‌ در خصوص رودکی دو بحث وجود دارد، یکی مسائل فنی است که قاعدتا او نیز مثل هر ورزشکاری باید برای بازگشت به تیم ملی به سرمربی و مدیر فنی تیم‌های ملی مراجعه و در خواست خود را مطرح کند.

وی افزود: رودکی دو اتهام علیه بنده مطرح کرده است. یکی از آن اتهام‌ها این بوده که بنده برای اینکه پستی در‌ آسیا بگیرم با رفتن دو جودوکار به لبنان موافقت کرد‌ه‌ام. حالا که آب‌ها از آسیب افتاده و این ورزشکاران به ایران بازگشته‌اند و اظهار ندامت کرد‌ه‌اند. ما هم در مورد این موضوع تصمیم گرفته و می‌گیریم.

رئیس فدارسیون جودو در ادامه گفت: یک اتهام دیگر اینکه رودکی مدعی شده من در مسابقات ازبکستان رشوه داده‌‌‌ام. این دو مورد موضوعی است که رودکی باید در خصوص مصاحبه‌هایش به اعتقاد من مسئولیت‌ پذیر باشد. در مجموع جامعه جودو از بازگشت تمام قهرمانان به تیم ملی استقبال می‌کنند، علی‌‌الخصوص قهرمانانی که برای این رشته افتخار آفرینی کرده‌اند. 

رستگار در ادامه خاطرنشان کرد: رودکی غیر از مسائل فنی باید سرمربی و مدیر فنی تیم‌های ملی در مورد درخواست او تصمیم بگیرند، یک بخش اخلاقی نیز وجود دارد که او دو مصاحبه دروغین انجام داده است. مصاحبه دروغین با انتقاد کردن فرق می‌کند به نظر می‌رسد رودکی باید پاسخگوی مصاحبه خود باشد، حالا شاید ممکن است بیاید فدراسیون بگوید من یک اشتباهی کردم و ما هم آدم لجبازی نیستیم و به سادگی مسائل را درک می‌کنیم و می‌گوییم شاید سر جوانی دو مصاحبه اشتباه انجام داده و یک تصمیم مناسب و مقتضی در مورد این موضوع می‌گیریم.

رئیس فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که آیا سرمربی تیم ملی از سوی فدراسیون برای بازگشت رودکی به تیم ملی صحبت کرده است یا خیر، گفت: این بحث‌هایی نیست که به من ربط داشته باشد. قاعدتا هر ورزشکاری که می‌خواهد وارد تیم ملی شود باید با سرمربی و مدیر تیم‌های ملی صحبت کند تا آنها در مورد این موضوع تصمیم‌گیری کنند.

وی در پایان گفت: آخوندزاده به هیچ عنوان از طرف فدارسیون با رودکی صحبت نکرده است. من از این موضوع اطلاع نداشتم و از طریق خبرگزاری‌ متوجه این موضوع شدم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 503
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 503
بازدید ماه : 609
بازدید کل : 13140952
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7